Acasă Diverse Principii de amenajare a unui birou

Principii de amenajare a unui birou

Principii de amenajare a unui birou

Aranjarea unui birou pare a fi o treaba simpla, dar totul devine complicat atunci cand designerul incepe sa se gandeasca la faptul ca niste oameni isi vor petrece acolo o mare parte din zi. Sarcina de amenajare a unui birou de la serviciu presupune mai intai sa intelegeti modul in care va veti simti lucrand acolo sau cel in care se vor simti angajatii.

Actualul aspect al biroului le permite angajatilor sa-si faca bine treaba? Cand va ganditi la principalele obiective ale unui birou si la sarcinile specifice de la locul de munca, este mai usor sa va dati seama de tipul de spatiu de lucru de care aveti nevoie. In cele mai multe situatii, angajatii au nevoie de o zona de lucru dedicata, cu spatiu suficient pentru computer, documente si alte instrumente pe care le folosesc in mod regulat. Spatiul de depozitare pentru consumabile si materiale, usor accesibil biroului, poate imbunatati productivitatea, la fel si apropierea fata de imprimanta sau scanner. De exemplu, pozitionarea biroului unui asistent manager in apropierea copiatorului mareste confortul si productivitatea angajatului.

Daca activitatea angajatilor se bazeaza pe munca in echipa sau colaborarea intre mai multi angajati, este nevoie de spatiu suficient pentru aceste interactiuni. Acest lucru ar putea insemna o sala de conferinte cu o masa mare sau o incapere cu mai multe computere. Birourile deschise ofera o multime de spatiu flexibil pentru a colabora si lucra in echipa, dar poate elimina aspectul de confidentialitate. Avand unele zone comune in plus fata de biroul privat, ofera angajatilor cele mai bune conditii de lucru.

Tipurile de facilitati de birou pot influenta siguranta si confortul angajatilor. Pozitionarea birourilor departe de orice pericol, cum ar fi zonele de lucru industriale sau substantele chimice stocate, poate preveni vatamarile si accidentele. In liniile de lucru foarte sensibile, aspectul biroului poate avea un impact asupra securitatii. De exemplu, angajatii care lucreaza cu fisiere sensibile au nevoie de o orientare care sa protejeze ecranele computerului. Un mediu cu risc ridicat poate avea nevoie de spatii de lucru securizate, accesibile numai personalului autorizat.

In cele din urma, echipamentele si dispozitivele de birou ergonomice ii ajuta pe angajati sa se simta confortabil, reducand suprasolicitarea si crescand productivitatea. Un alt aspect important este lumina naturala care favorizeaza eficienta angajatilor, dar si zonele de longue sau spatiile interactive de petrecere a pauzelor, pot fi o idee buna.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

Xperia F – smartphone-ul pliabil de la Sony

Sony a depus recent un brevet pentru un smartphone pliabil, in timp ce zvonurile din jurul unui Xperia F se intensifica. Si, conform documentului...

Tipologii ale vanzatorilor de carti in regim de anticariat

Nu exista o anumita tipologie a vanzatorilor de carti, nu exista un anumit tip de persoane care decid sa isi goleasca biblioteca in favoarea...

Ce este osteoartrita si ce presupune ea?

Osteoartrita provoaca inflamatii la nivelul articulatiilor si duce la descompunerea si pierderea treptata a cartilajului articular. Pe masura ce cartilajul se uzeaza, o persoana...

Principalele motive pentru ca reprezentantii unei companii sa investeasca intr-un soft CRM

Unul din cele mai importante obiective ale unei companii este acela de a prospera, de a avea profituri din ce in ce mai mari...

Sfaturi pentru o relatie la distanta de succes

Cele mai puternice relatii sunt adesea construite avand la baza trei lucruri: iubire, incredere si respect. Daca oameni ar sta sa se gandeasca la...

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.