Acasă Diverse Principii de amenajare a unui birou

Principii de amenajare a unui birou

Principii de amenajare a unui birou

Aranjarea unui birou pare a fi o treaba simpla, dar totul devine complicat atunci cand designerul incepe sa se gandeasca la faptul ca niste oameni isi vor petrece acolo o mare parte din zi. Sarcina de amenajare a unui birou de la serviciu presupune mai intai sa intelegeti modul in care va veti simti lucrand acolo sau cel in care se vor simti angajatii.

Actualul aspect al biroului le permite angajatilor sa-si faca bine treaba? Cand va ganditi la principalele obiective ale unui birou si la sarcinile specifice de la locul de munca, este mai usor sa va dati seama de tipul de spatiu de lucru de care aveti nevoie. In cele mai multe situatii, angajatii au nevoie de o zona de lucru dedicata, cu spatiu suficient pentru computer, documente si alte instrumente pe care le folosesc in mod regulat. Spatiul de depozitare pentru consumabile si materiale, usor accesibil biroului, poate imbunatati productivitatea, la fel si apropierea fata de imprimanta sau scanner. De exemplu, pozitionarea biroului unui asistent manager in apropierea copiatorului mareste confortul si productivitatea angajatului.

Daca activitatea angajatilor se bazeaza pe munca in echipa sau colaborarea intre mai multi angajati, este nevoie de spatiu suficient pentru aceste interactiuni. Acest lucru ar putea insemna o sala de conferinte cu o masa mare sau o incapere cu mai multe computere. Birourile deschise ofera o multime de spatiu flexibil pentru a colabora si lucra in echipa, dar poate elimina aspectul de confidentialitate. Avand unele zone comune in plus fata de biroul privat, ofera angajatilor cele mai bune conditii de lucru.

Tipurile de facilitati de birou pot influenta siguranta si confortul angajatilor. Pozitionarea birourilor departe de orice pericol, cum ar fi zonele de lucru industriale sau substantele chimice stocate, poate preveni vatamarile si accidentele. In liniile de lucru foarte sensibile, aspectul biroului poate avea un impact asupra securitatii. De exemplu, angajatii care lucreaza cu fisiere sensibile au nevoie de o orientare care sa protejeze ecranele computerului. Un mediu cu risc ridicat poate avea nevoie de spatii de lucru securizate, accesibile numai personalului autorizat.

In cele din urma, echipamentele si dispozitivele de birou ergonomice ii ajuta pe angajati sa se simta confortabil, reducand suprasolicitarea si crescand productivitatea. Un alt aspect important este lumina naturala care favorizeaza eficienta angajatilor, dar si zonele de longue sau spatiile interactive de petrecere a pauzelor, pot fi o idee buna.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

De ce un masaj erotic reprezinta o idee de luat in calcul

Pentru eliberarea de stres, una dintre cele mai potrivite abordari consta in programarea la un salon de masaj erotic bun asociat cu un ulei...

Talus Valgus sau piciorul tal valg la copii – o deformatie cu sanse mari de vindecare

Inca din primele zile de viata, bebelusii sunt supusi unor examinari riguroase pentru a se determina starea lor de sanatate. Talus valgus este o...

De ce sa mergem la dentist de doua ori pe an pentru detartraj?

Din ce in ce mai multi pacienti se arata dornici sa isi pastreze aspectul natural al dintilor, sa se bucure o vreme indelungata de...

Idei de concediu pe cele mai indepartate insule din lume

Idei de concediu pe cele mai indepartate insule din lume Chiar si in secolul 21 exista cateva locuri de pe planeta in care putini oameni...

Parodontoza – afectiunea care isi ia anual „tributul”

Din pacate, foarte putini oameni cunosc detaliile importante legate de parodontoza. Pacientii care sufera de parodontoza nici nu stiu acest lucru, cei care sunt...

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.