Consultantii imobiliari buni, pe langa faptul ca poseda anumite calitati, invata constant lucruri noi. Pentru a lucra ca broker este nevoie de formare profesionala continua.
Toti cei care urmeaza cursuri dobandesc abilitati comerciale, abilitati de negociere, invata sa lucreze cu diferite tipuri de documente si tranzactii, dobandesc o serie de abilitati organizatorice – stabilirea obiectivelor, recunoasterea diferitelor tipuri de clienti, capacitatea de a gestiona timpul personal.
Pe langa faptul ca invata anumite reguli, principii, cum sa actioneze in industria imobiliara, pentru a fi buni consultanti, trebuie sa urmeze insa si unele reguli nescrise cum ar fi:
- Asculta clientii si concentreaza-te asupra obiectivelor lor
Este extrem de important ca agentul imobiliar sa isi asculte clientii pentru a intelege dorintele si obiectivele acestora. Daca nu intelege si nu accepta obiectivele clientilor sai, acestia nu pot fi multumiti de el.
- Cunoaste piata imobiliara si nu inceta sa fii interesat
Invatarea constanta a noilor tendinte de pe piata imobiliara este cheia pentru obtinerea unor rezultate bune. Daca agentul cunoaste bine specificul diferitelor tipuri de proprietati din zona, preturile, miscarile de pret asteptate si poate oferi sfaturi clientilor sai, atunci cu siguranta va fi un broker bun.
Pentru a fi competitiv si a putea indeplini toate cerintele clientilor – un agent trebuie sa invete continuu si sa tina pasul cu ultimele tendinte din industrie.
- Comunica bine cu toate partile
O buna comunicare cu toate partile la o tranzactie este cheia succesului si a satisfactiei clientilor. In procesul de comunicare agentul imobiliar ar trebui sa mentina un ton bun si sa conduca diplomatic conversatia, prezentand punctele forte ale diferitelor tipuri de proprietate.
- Foloseste toate metodele moderne in vanzari
Este extrem de important sa foloseasca toate metodele moderne in vanzari. In mare masura, aceasta inseamna sa gestioneze bine instrumentele de marketing digital si sa fie pregatit sa se conecteze in orice moment cu clientii prin mijloace moderne de comunicare.